Home / MAML_el / Αξιολόγηση μηχανικής βαθμολόγησης μαθητή

Αξιολόγηση μηχανικής βαθμολόγησης μαθητή

Το σύστημα MAML αποσκοπεί στην ανάπτυξη μιας μεθοδολογίας αξιολόγησης δεξιοτήτων εκτέλεσης Βυζαντινών ύμνων αξιοποιώντας πολυτροπικά δεδομένα. Για την αξιολόγηση της εγκυρότητας και της αξιοπιστίας της μεθοδολογίας έγιναν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες επιτυγχάνοντας μηχανική βαθμολόγηση του μαθητή σε υψηλή συνάφεια με αυτή ενός ανθρώπου (ειδήμονα) και με σχετικά μικρή απόκλιση από αυτήν (r = 0,818198, MSRE = 0,0184). Το αποτέλεσμα είναι πολλά υποσχόμενο, ως ένα πρώτο βήμα στην πορεία προς την αυτοματοποιημένη αξιολόγηση στο πεδίο της βυζαντινής μουσικής.