Προς το παρόν, η κύρια ερευνητική κατεύθυνση του COFELET αφορά τον τρόπο με τον οποίο τα παιχνίδια που είναι συμβατά με το COFELET πλαίσιο θα ενσωματώσουν απρόσκοπτα γνωστές μεθοδολογίες και πρότυπα που χρησιμοποιούνται στην κυβερνοασφάλεια. Επίσης, κρίνεται σκόπιμο να διερευνηθεί πόσο από τη γνώση που εξυπηρετεί αυτό το σκοπό μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί σε σε όλα σοβαρά παιχνίδια που βασίζονται στο COFELET. Για το σκοπό αυτό, θα προτείνουμε μια οντολογίας, που θα αποτελεί ένα μοντέλο της γνώσης που μπορεί να επανχρησιμοποιείται στα παιχνίδια που βασίζονται στο COFELET. Η οντολογία του COFELET θα παρέχει μια αναλυτική περιγραφή των βασικών εννοιών των παιχνίδιων καθώς και τον τρόπο που σχετίζονται αυτές έννοιες.